خرید عمده ماسک – فروش ماسک سه لایه پزشکی

ماسک سه لایه به منظور کاهش انتقال میکروب ‌ها، ویروس ها و جلوگیری از ورود آلودگی ها به ریه و دستگاه تنفسی مورد استفاده قرار می گیرند. ماسک همچنین از ابتلای افراد به عفونت های تنفسی از جمله بیماری های واگیردار و قابل انتقال مانند آنفلوآنزا و کرونا جلوگیری می کند. شما با استفاده از ماسک می توانید از خودتان در برابر انواع ویروس ها و بیماری ها محافظت کنید.

شرکت وین طب در راستای تامین نیاز بخشی از جامعه به ماسک سه لایه باکیفیت اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک سه لایه به صورت انبوه و با کیفیت بسیار عالی و هم چنین فروش به صورت عمده براش مشتریان عزیز نموده است . اگر قصد خرید عمده ماسک برای شرکت کارخانجات ادارات و … دارید می توانید با واحد فروش در تماس باشید .

انواع ماسک

ماسک ها به طور کلی به ۲ دسته تقسیم می شوند: ماسک های پزشکی و ماسک های غیر پزشکی.

ماسک پزشکی

ماسک های پزشکی به گونه ای طراحی شده اند که برای استفاده کادر درمان، پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان و اتاق عمل مناسب باشند. این ماسک ها در برابر انواع و اقسام بیماری ها، ویروس ها، میکروب ها و آلودگی های محیطی از فرد مراقبت می کنند و اجازه نمی دهند هیچ میکروب یا ویروسی وارد ریه و دستگاه تنفسی انسان شود. ماسک های پزشکی خود نیز دارای ۳ مدل هستند.

خریده عمده ماسک

ماسک N95

ماسک N95 به گونه ای طراحی شده است که اطراف دهان و بینی را محکم می پوشاند و تا ۹۵ درصد از ورود ذرات ریز و معلق در هوا، ویروس ها و آلودگی های محیطی به درون دستگاه تنفسی، بینی و دهان فرد جلوگیری می کند. ماسک عمده N95 دارای یک سوپاپ می باشد که صرفا جهت خروج هوای بازدمی است و نقش فیلتر را ندارد. البته همین سوپاپ می تواند به راحتی نفس شما را به بیرون منتقل کند و اگر مبتلا به کرونا یا ناقل باشید، می توانید افراد را مبتلا کنید.

ماسک N95 دارای لایه های زیادی از الیاف پلی پروپیلن می باشد و اگر به درستی روی صورت قرار بگیرد و از آن استفاده شود، بسیار عالی عمل می کند. پلی پروپیلن یک فیلتر فیزیکی بی نظیر است که در تولید عمده ماسک از آن استفاده می شود و با استفاده از الکتریسیته‌ ساکن ذرات موجود در دو طرف ماسک را گیر می اندازد.

ماسک KN95

ماسک KN95 مانند ماسک N95 طراحی و تولید عمده شده است و می تواند تا ۹۵ درصد از ورود ذرات معلق و ریز و ویروس های موجود در محیط به داخل دهان و بینی فرد جلوگیری کند. این ماسک تولید کشور چین می باشد و عملکرد خوبی دارد.

ماسک جراحی

ماسک سه لایه

ماسک جراحی یکبار مصرف است و کارکرد آن حدودا بین ۲ تا ۴ ساعت می باشد. این ماسک عموما در دسترس عمده افراد قرار می گیرد و در داروخانه ها برای فروش عمده موجود است. از این ماسک به عنوان یک محافظ در برابر ذرات معلق موجود در هوا استفاده می شود. البته ماسک های جراحی توانایی فیلتر ذرات ریز را ندارند و فقط از ورود ذرات درشت به داخل دستگاه تنفسی جلوگیری می کنند. اکثر ماسک های جراحی از کاغذ ساخته شده اند و درون آنها از پلی پروپیلن استفاده شده است.

ویدیو تولید انبوه ماسک سه لایه :

ماسک جراحی می تواند بین ۵۰ تا ۸۰ درصد از شما در برابر ویروس ها و ذرات ریز معلق در فضا محافظت کند. این درصد کاملا متغیر است و به چگونگی تولید ماسک و موادی که هنگام تولید عمده آن استفاده می شود، بستگی دارد. طبق تحقیقات انجام شده، ادعا می شود یک ماسک جراحی ۳۰ درصد و یک ماسک جراحی دیگر ۸۰ درصد ذرات معلق و ریز را فیلتر کرده اند.

مطلب کاربردی : دستگاه ضد عفونی کننده دست

ماسک های غیر پزشکی

ماسک های غیر پزشکی عمدتا پارچه ای هستند و بیشتر جنبه تزئینی و زیبایی دارند. البته این ماسک های پارچه ای اگر سه لایه باشند و درون آنها از فیلتر استفاده شده باشد، می توانند در برابر ویروس ها، میکروب ها و آلودگی های محیطی از انسان محافظت کنند. ماسک پارچه ای اگر دارای ۳ لایه باشد و هر لایه ساختار درستی داشته باشد، مفید و تاثیرگذار است و می توان از آن استفاده کرد.

در لایه داخلی ماسک پارچه ای حتما باید از مواد جاذبی مانند پنبه استفاده شود. در لایه میانی باید از مواد غیر بافته شده ای مانند پلی پروپیلن استفاده کرد و در لایه خارجی از مواد غیر جاذبی مثل پلی استر یا ترکیب پلی استر استفاده شود.

پلی پروپیلن که در عمده لایه میانی ماسک های پارچه ای استفاده می شود، یک فیلتر فیزیکی بسیار عالی است که از قدرت الکتریسیته ساکن استفاده می کند. هنگامی که دو لایه داخلی و خارجی ماسک با لایه میانی برخورد می کنند، خاصیت چسبندگی استاتیک پلی پروپیلن، ذرات موجود در دو طرف ماسک را گیر می ‌اندازد و این دقیقا همان کاری است که باید انجام دهد.

ماسک سه بعدی کودک

ماسک های پارچه ای ۲ لایه عمدتا از جنس کتان بافت فشرده، پلی استر یا پنبه هستند و فقط می توانند ۳۵ درصد ذرات و ویروس ها را فیلتر کنند. شما می توانید برای اثربخشی بیشتر و بهتر ماسک های پارچه ای دو لایه، از یک برگ دستمال کاغذی زیر ماسک خود استفاده کنید. البته دستمال کاغذی به اندازه پلی پروپیلن خاصیت فیلترکنندگی ندارد و نمی تواند برای گیر انداختن ذرات از الکتریسیته ساکن استفاده کند اما می تواند در برابر آلودگی ها و ویروس ها از شما مراقبت کند.

مطالعه کنید : دستگاه اوزون ساز برای تصفیه هوا

مزایا و ویژگی های ماسک

همه ماسک ها اعم از پزشکی و غیر پزشکی دارای مزایا و ویژگی هایی هستند که در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

– فاقد الیاف شیشه ای هستند.

– دارای کش دور گوشی می باشند.

– دارای نوار بینی قابل تنظیم می باشند.

– هیپو آلرژنیک هستند.

– توانایی بالایی در فیلتراسیون دارند.

– برای تنفس مشکل ایجاد نمی کنند.

– دارای اتصالات مناسبی هستند.

– دارای یک لایه بیرونی ضد آب و شفاف هستند.

– لایه میانی پروپیلنی و سفید رنگ دارند. لایه میانی مهم ترین لایه یک ماسک است که راندمان و کارایی آن را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد و حتما باید در تولید ماسک مدنظر گرفته شود.

– لایه بیرونی آنها اغلب به رنگ های سبز، آبی یا سفید می باشد.

– اکثرا دارای چین و تا خوردگی هستند و این چین ها به شما این امکان را می دهند تا ماسک را روی صورت خود تنظیم کنید و هوای بیشتری را وارد ماسک نمایید.

اهمیت استفاده از ماسک سه لایه

ماسک سه لایه از انسان در برابر بیماری های واگیردار، آلودگی های محیطی، گرد و غبار، ویروس ها، باکتری ها و میکروب ها محافظت می کند و اجازه نمی دهد ذرات ریز و معلق وارد دهان، حلق و بینی فرد شود. شرایط زیادی وجود دارد که استفاده از ماسک هنگام قرارگیری در آنها الزامی است و با استفاده از ماسک می توان سلامتی خود را تضمین کرد.

ماسک سه لایه

– هنگام پاییز و زمستان به دلیل شیوع عمده آنفولانزا و سرماخوردگی و واگیردار بودن این مریضی ها، حتما باید از ماسک سه لایه در محیط های شلوغ و مملو از جمعیت استفاده کرد.

– این روزها بیماری کرونا به شدت همه گیر شده است و در حال شیوع گسترده می باشد، به همین دلیل استفاده از ماسک توصیه می شود زیرا این ویروس تا حد زیادی از طریق تنفس منتقل می شود و ماسک می تواند جلوی ابتلا و بیمار شدن را بگیرد.

– در روزهایی که آلودگی هوا بسیار زیاد است و هوا ناسالم می باشد، افراد بالای ۶۰ سال و کسانی که دارای بیماری تنفسی، آسم و تنگی نفس هستند باید حتما از ماسک استفاده کنند.

– پزشکان، پرستاران، کارکنان بخش درمان، پرسنل بیمارستان، درمانگاه و اتاق عمل حتما باید از ماسک استفاده کنند زیرا محیطی که در آن کار می کنند مملو از ویروس، میکروب، باکتری و عفونت است.

– افرادی که آلرژی و حساسیت فصلی دارند، هنگام خروج از منزل می توانند از ماسک سه لایه استفاده کنند و از ورود گرد و غبار به حلق و بینی خود جلوگیری نمایند.

نحوه صحیح استفاده از ماسک

فروش عمده ماسک

پوشیدن درست ماسک و برداشتن اصولی آن نقش عمده در سلامت فرد و اثرگذاری ماسک دارد. قبل از استفاده از ماسک باید حتما آن را چک کنید تا دچار پارگی یا آسیب دیدگی نباشد. سپس موارد زیر را مرحله به مرحله انجام دهید.

توصیه سازمان بهداشت جهانی در رابطه با ماسک : چگونه ماسک بزنیم

– دست های خود را با آب و صابون بشویید.

– ماسک را چک کنید و از تمیز و سالم بودن آن مطمئن شوید.

– ماسک را روی صورت خود قرار دهید به صورتی که بینی، دهان و چانه شما را کاملا بپوشاند و روی صورت فیکس شود.

– گیره بینی ماسک را تنظیم کنید و ماسک را روی تیغه بینی خود محکم نمایید.

– نفس بکشید و مطمئن شوید تنفس شما به راحتی صورت می گیرد.

هنگام برداشتن ماسک نیز اول باید دست های خود را با آب و صابون بشویید و سپس از کش یا بند ماسک گرفته و آن را از روی صورت خود بردارید. بعد از برداشتن آن دوباره دست های خود را بشویید. اگر ماسک شما یکبار مصرف است که آن را دور بیندازید اما اگر پارچه ای و چند بار مصرف است، بعد از شست و شوی آن، آن را درون یک نایلون پلاستیکی یا کیف تمیز قرار دهید.

چند اشتباه عمده هنگام استفاده از ماسک

عمده مردم از ماسک به طرز صحیحی استفاده نمی کنند و آنگونه که باید آن را روی صورت خود قرار نمی دهند. ما در زیر به چند اشتباه عمده هنگام استفاده از ماسک اشاره کرده ایم.

– ماسک را به زیر بینی خود نکشید و آن را زیر بینی قرار ندهید.

ماسک 3 لایه

– آن را زیر چانه خود قرار ندهید.

– ماسک را روی سر خود قرار ندهید.

– هنگامی که ماسک را روی صورت خود قرار داده اید، به هیچ وجه دیگر به آن دست نزنید.

– اگر شل است و سایز صورت شما نیست، از آن استفاده نکنید.

– اگر کثیف، پاره و آسیب دیده است، از آن استفاده نکنید.

– به هیچ عنوان از ماسک مرطوب استفاده نکنید زیرا ماسک مرطوب رشد میکروب ‌ها را آسان تر و تنفس را سخت ‌تر می کند.

– اصلا ماسکی که خودتان استفاده کرده اید را با دیگران به اشتراک نگذارید.

مطالعه کنید : اکسیژن ساز

چگونگی تمیز کردن و نگهداری از ماسک

ماسک های جراحی و یکبار مصرف قابلیت شسته شدن و استفاده مجدد را ندارند. بعد از هر بار استفاده از این ها باید آنها ار دور انداخت و دیگر استفاده نکرد.

ماسک های N95 را می توانید بعد از هر بار استفاده در یک محیط مناسب مانند نایلون یا کیف تمیز قرار دهید و دفعه بعدی از آن استفاده کنید. اگر با این ماسک در محیط های شلوغ و پر خطر مانند بیمارستان و درمانگاه حاضر شده اید، ریسک نکنید و آن را دور بیندازید.

ماسک ‌های پارچه ‌ای را می توانید با استفاده از مواد شوینده و صابون و آب داغ بالای ۶۰ درجه سانتیگراد یک بار در روز بشویید. اگر می خواهید برای شست و شوی آن از ماشین لباسشویی استفاده کنید، بالاترین دمای ممکن را انتخاب نمایید. اگر می خواهید آن را با دست بشویید، از آب داغ و صابون استفاده کنید. بعد از شستن ، آن را به طور کامل خشک کنید و سپس درون یک پلاستیک تمیز قرار دهید و نگهداری کنید.

بهتر است بدانید ماسک های پارچه ای را نباید بیشتر از ۶ الی ۷ بار شست زیرا استفاده و شست و شوی بیش از اندازه و طولانی مدت این مدل باعث گشادی منافذ و سوراخ ‌های پارچه می شود و ویروس و ذرات ریز می توانند به راحتی از داخل آن عبور کنند و وارد دستگاه تنفسی شوند.

نکات مهم هنگام خرید ماسک برای کودکان

ماسک کودک

اکثر ماسک ها برای افراد بالغ و بزرگسال ساخته و تولید می شوند و برای کودکان مناسب نیستند. اما امروزه با شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن توصیه می شود کودکان بالای ۵ سال نیز از ماسک استفاده کنند. حال نکاتی وجود دارد که هنگام استفاده از آن توسط کودکان باید حتما رعایت شوند. این نکات عبارتند از:

– ماسکی که برای کودکان خریداری می کنید، باید از نظر سایز و اندازه کاملا مطابق صورت کودک باشد و روی صورت او فیکس شود.

– حتما توجه داشته باشید که ماسک دهان، بینی و چانه کودک را به خوبی بپوشاند و جای خالی نداشته باشد.

– ماسک نباید بینایی کودک را مسدود کند و جلوی چشمانش را بپوشاند.

– هنگام ماسک زدن به کودک خود مطمئن شوید که تنفس راحتی داشته باشد و موقع راه رفتن و حرف زدن ماسکش جا به جا نشود.

چه زمانی نباید از ماسک استفاده کرد؟

از ماسک برای جلوگیری از ورود ویروس ها، میکروب ها، آلودگی های موجود در محیط و بیماری های واگیردار به دستگاه تنفسی انسان استفاده می شود. استفاده از ماسک همیشه و در همه محیط ها الزامی نیست و فقط در محیط های شلوغ و خطرناک مانند مرکز شهر، بیمارستان ها، درمانگاه ها و … باید استفاده گردد. در زیر به موارد و مکان هایی که در آنها نیازی به استفاده از ماسک نیست، اشاره کرده ایم.

– استفاده از ماسک برای نوزادان و کودکان زیر ۵ سال ممنوع است زیرا ممکن است روند رشد و تکامل آنها را با مشکل روبرو کند.

– افرادی که به سختی نفس می کشند یا دارای بیماری تنفسی یا معلولیت هستند، نباید از ماسک استفاده کنند.

– در خانه و فضاهای بیرون و باز نیازی به استفاده از ماسک نیست.

– هنگام ورزش یا انجام فعالیت ‌های جسمانی نباید از ماسک استفاده کرد زیرا ممکن است تنفس و دم و بازدم مشکل شود.

baby mask

چگونه از ۳ لایه بودن ماسک مطمئن شوم؟

هنگام خرید ماسک و استفاده از آن حتما از سالم بودن و ۳ لایه بودن آن مطمئن شوید. همانطور که در بالا گفتیم ماسک ۳ لایه بهترین و موثرترین ماسک در برابر ویروس ها و آلودگی ها است و تا ۹۵ درصد از ورود ذرات ریز و ویروس ها به دهان و بینی جلوگیری می کند.

برای اینکه بتوانید تشخیص بدهید ماسک حتما ۳ لایه است و تقلبی و فیک نیست، چند روش وجود دارد که در زیر یک به یک آنها را توضیح داده ایم.

– از طریق مشاهده و دیدن: لایه ‌های داخلی و بیرونی ماسک را بررسی کنید و اگر سه لایه وجود نداشت ینی تقلبی است و ۳ لایه نیست.

– از طریق جذب آب: لایه درونی ماسک مایعاتی مانند بزاق دهان، ترشحات مخاطی و قطره های ناشی از سرفه و عطسه را جذب می کند و به همین منظور طراحی شده است. هنگام عطسه یا سرفه، قطره های ناشی از آن باید جذب ماسک شوند و صورت فرد خیس نشود. اگر لایه درونی ماسک‌ جذب کننده آب نباشد، ماسک ۳ لایه نیست.

– از طریق جذب الکتروستاتیک: لایه میانی ماسک دارای خاصیت الکتریسته ساکن است. اگر این لایه را به صورت نواری ببرید، اثر جذب الکتریسیته ساکن آن را حس می کنید. این نوارها به خاطر داشتن بار الکتریکی به سطوح استیل می چسبند. اگر ماسک این خاصیت را نداشت، ۳ لایه واقعی نیست و تقلبی است.

– از طریق عبور نور: لایه میانی ماسک به عنوان فیلتر عمل می کند و از عبور باکتری ‌ها و ویروس ها جلوگیری می نماید. به همین دلیل نباید خیلی دارای سوراخ باشد. ماسک خود را جلوی یک منبع نور بگیرید، اگر نور زیادی از آن عبور کرد، یعنی ماسک ۳ لایه نیست و تقلبی است.

– با استفاده از آب: لایه بیرونی ماسک به گونه ای طراحی شده است که ضد آب است. اگر مقداری آب روی لایه بیرونی ماسک بریزید، می بینید که آب جذب ماسک نمی ‌شود. اگر لایه بیرونی ماسک آب را جذب کرد و خیس شد، ماسک ۳ لایه نیست.

– با استفاده از آتش: درلایه میانی ماسک از پلی پروپیلن به عنوان فیلتری عالی استفاده می شود. شما می توانید لایه میانی ماسک خود را روی آتش بگیرید. اگر واقعا ۳ لایه باشد، لایه میانی آتش نمی گیرد و فقط با شعله ذوب می شود. اگر ماسک آتش گرفت، تقلبی است و ۳ لایه واقعی نیست.

– با استفاده از تنفس: ماسک‌ ۳ لایه به شکلی طراحی شده است که لایه میانی آن دارای فیلتر است و از ورود ویروس ها و ذرات ریز به دستگاه تنفسی جلوگیری می کند. این لایه میانی همچنین جاذب آب، عرق و بزاق دهان می باشد. ماسک را به صورت خود بزنید و سعی کنید شعله کبریت یا شمع را فوت کنید، اگر شعله به راحتی خاموش شد به این معنی است که ماسک ۳ لایه واقعی نیست.

قیمت ماسک

ماسک های پزشکی و غیر پزشکی از نظر قیمت خیلی گران نیستند و به راحتی در دسترس عموم قرار می گیرند. ماسک های جراحی و یکبار مصرف عموما بین ۲ هزار تومان تا ۵ هزار تومان قیمت دارند و قیمت ماسک های پزشکی مانند ماسک N95 از ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان می باشد. ماسک های پارچه ای با توجه به نوع پارچه و متریال استفاده شده در آنها دارای قیمت متغیر می باشند.

بعضی از افراد از ماسک های یکبار مصرف استفاده می کنند زیرا هم قیمت ارزان تری دارند، هم از نظر ایمنی و استاندارد مطمئن تر هستند و هم می توان بعد از هر بار استفاده آنها را دور انداخت. برخی دیگر از ماسک های پارچه ای استفاده می نمایند زیرا از نظر ظاهری زیبا هستند و دارای طرح های متنوعی می باشند.

ماسک یک محافظ و مراقب سلامتی انسان است و از ورود انواع آلودگی ها و ویروس ها به بدن انسان جلوگیری می کند. این وسیله پرمصرف و مهم به شدت کارایی دارد و بسته به نوع خود می تواند جلوی عبور ذرات ریز و معلق را بگیرد. ماسک های ۳ لایه بهترین نوع ماسک ها هستند و تا ۹۵ درصد از ورود میکروب ها و ویروس ها به دستگاه تنفسی انسان جلوگیری می کنند. بهتر است بدانید ماسک های غیر استاندارد و بی کیفیت می توانند خیلی راحت به سلامتی و دستگاه تنفسی شما آسیب برسانند و باعث جوش زدن صورت و کهیر شوند.

البته در مورد ویروس کرونا باید بگوییم ماسک به تنهایی نمی تواند از شما محافظت کند و رعایت فاصله اجتماعی و شستن مکرر دست ها نیز بسیار مهم می باشد. اگر می توانید و برایتان قادر است در محیط های شلوغ و مملو از جمعیت حاضر نشوید و خروج از منزل را برای انجام کارهای غیرضروری به حداقل برسانید.

تولید کننده ماسک سه لایه

ماسک سه لایه یکبار مصرف امروزه به عنوان یکی از مهم ترین وسیله ها برای پیشگیری از ورود بیماری ها به داخل بدن میباشد. با گسترش ویروس کووید ۱۹ استفاده از این نوع ماسک ها برای عموم افراد در مکان های پرتردد و دارای جمعیت و معابر عمومی بسیار لازم است. ماسک های سه لایه یکی از بهترین گونه های ماسک می باشد که یک محافظ عالی در برابر ذرات معلق عفونی در فضا و هوا است. ماسک های سه لایه تاثیر بسیار بالایی در پیشگیری و عدم نفوذ بیماری های مختلف مانند کرونا و آنفولانزا و همچنین سرماخوردگی ها دارد.

تولید کننده ماسک

همچنین این ماسک به ویژه برای تمامی پرسنل بیمارستانی، ملاقات کنندگان بیمار برای پیشگیری از ابتلا به بیماری واگیر دار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ماسک‌های سه لایه معمولاً برای اهداف مختلفی در دسترس هستند.  ماسک‌های سه لایه با ضخامت‌های متفاوت و با قابلیت‌های مختلف و در عین حال به منظور تنفس راحت تر حین انجام فعالیت کاری یا روزانه طراحی و تولید می‌شوند.

این ماسک‌های سه لایه با پارچه ملت بلون ۲۵ گرمی و بالاترین تکنولوژی تولید شده اند و در راستای پیشگیری از نفوذ ذرات معلق موجود در هوا مانند میکروب‌ها به داخل دهان یا بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماسک های سه لایه بیشتر از افرادی که در معرض خطر مواجه شدگان با بزاق آلوده افراد دیگر هستند کمک شایانی مینماید زیرا از ورود بزاق و ذرات ریز آنها به بدن طرف مقابل جلوگیری مینماید.

در تولید ماسک های سه لایه برای راحتی گوش و انعطاف بیشتر از کش های حلقوی نرم استفاده شده است. لایه داخلی از بافت بسیار نرم تشکیل شده است که عاری از رنگدانه و نرم هستند. لایه میانی ماسک های سه لایه از ملت بلون با کیفیت استفاده شده است که بسیار نرم هستند و مانند فیلتر عمل مینمایند. ماسک های سه لایه می توانند به فیلتراسیون و حفظ ایمنی در هر زمان و مکان کمک کنند.

ما ماسک های در رنگ های مختلف را برای استفاده شما عزیزان تولید میکنیم تا شما بتوانید با سلیقه خود در انتخاب رنگ مورد علاقه تان مختار باشید و در هنگام استفاده از ماسک لذت ببرید.

ماسک های سه لایه کمک بسیاری به افراد در جلوگیری از استنشاق هوای آلوده به باکتری ها و ویروس های بیماری زا میکند و جان افراد را به نوعی از وقوع انواع بیماری ها حفظ مینماید. بنابراین توانایی دارند تا از ابتلا افراد به بیماری های عفونی جلوگیری نمایند. ماسک‌های سه‌لایه بیشترین و بالاترین محافظت را موقع استفاده توسط عموم مردم برای تقویت کنترل بیماری و محدود کردن قرار گرفتن در معرض آن ارائه می‌کنند. ماسک های سه لایه در مقایسه با ماسک های پارچه ای دو لایه موثرتر و کاربردی تر در برابر ذرات معلق در هوا و همچنین انواع ویروس های واگیردار دارند.

پیشنهاد به شما : دستگاه التراسونیک

شما بعضا احساس خوبی در هنگام استفاده از ماسک ندارید یا اینکه با زدن ماسک اذیت میشوید ولی با این حال باز از آن استفاده میکنید این عمل خیلی تاثیرگذار و شایسته میباشد به این دلیل که فرضا شما مریض هستید و با زدن ماسک یر روی صورت خود دیگران را از ابتلا به بیماری نجات میدهید و این کار کاملا خوب و تحسین برانگیز است زیرا هم اینکه دیگران را از ابتلا به بیماری نجات میدهید و هم از گسترش بیماری جلوگیری مینمایید.

ما به عنوان تولید کننده ماسک سه لایه از دستگاه های با کیفیت بالا برای تولید هرچه بهتر ماسک ها استفاده میکنیم. دستگاه هایی که بتوانند ماسک های با کیفیت بالایی برای جلوگیری از ورود انواع ویروس ها تولید نمایند.

لایه های ماسک سه لایه به شما کمک میکند که از ورود آلرژن ها و دیگر ذرات بیماری از در امان باشید زیرا هر لایه به نوبه خود عمل فیلتراسیون را انجام خواهد داد. ماسک های سه لایه همچنین از شما در مقابل آلرژن های حیوانات خانگی محافظت می کند. ماسک های سه لایه سبک، همانند یک مانع عمل می کنند و از پخش شدن میکروب های ناشی از سرفه و عطسه جلوگیری می کنند.

تولید ماسک سه لایه در کارگاه ما به صورتی است که لایه وسطی ماسک از جنس ملت ۲۵ گرمی میباشد تا از ورود گرد و خاک و دیگر ذرات جلوگیری نماید.

به طور معمول خانم ها در آشپزخانه در هنگام پخت و پز با ذرات و بخارات آب و روغن مواجه میشوند و این ذرات ممکن است بعد از مدت ها در ریه تاثیر منفی بگذارد لذا میتوانند برای جلوگیری از این پیشامد از ماسک های سه لایه استفاده نمایند.

افراد سرماخورده هنگام خارج شدن از منزل برای جلوگیری از ورد گرد و خاک و آلرژن های موجود در هوا که ممکن است فرد را اذیت نماید و یا افرادی را که حساسیت دارند را به عطسه و سرفه وادار نماید استفاده از ماسک های سه لایه را توصیه مینماییم.

ماسک های سه لایه یکبار مصرف در محیط های با غلظت گرد و خاک زیاد بعد از مدتی آن کارایی مورد نظر را از دست میدهد لذا بعد از مدتی بایستی ماسک را تعویض نمایید تا تاثیر منفی بر روی سیستم ایمنی نداشته باشد.

اکثر شهر های صنعتی به دلیل اینکه هوای شهر الوده و پر از ذرات بیماری زا و گرد و خاک و آلرژن ها هستند توصیه میشود که در محیط های کار و حتی در بیرون از خانه در سطح شهر نیز از ماسک های سه لایه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار استفاده نمایند زیرا این ماسک ها مقاومت بیشتری در برابر ذرات از خود نشان میدهند.

ما به عنوان تولید کننده مستقیم ماسک سه لایه و استفاده از با کیفیت ترین پارچه ها و تجهیزات بهترین ماسک ها را برای شما فراهم میکنیم تا با خیال راحت بتوانید از آن استفاده نمایید.

از دیگر کاربردهای ماسک های سه لایه استفاده از آن در پزشکی می باشد. در هنگام معاینه فرد بیمار توسط پزشکان بهتر است که پزشکان عزیز از این ماسک ها استفاده نمایند تا از ذرات آلوده و میکروب هایی که ممکن است در دستگاه تنفسی  و بزاق بیماران اللخصوص افرادی که سرما خورده اند وجود دارد ، در امان باشند.

ماسک هایی که ما تولید میکنیم دارای کش های حلقوی با کیفیت خوب که گوش را اذیت نمیکند و همچنین به دلیل اینکه دوخت اولتراسونیک هستند به راحتی پاره نمیشود.

هم چنین ماسک های تولید شده شرکت ما بعد از دوخته شدن توسط دستگاه های مخصوص استریل میشوند. ما به عنوان تولید کننده ماسک سه لایه با کیفیت این ماسک ها را به تمامی شهرستان ها ارسال میکنیم.

فروش عمده ماسک سه بعدی

قسمت نظرات :
  1. avatar عرب هستم‌

    سلام نمونه و قیمت ماسک سه لایه را برای خرید عمده میخواستم

    • avatar وین طب

      سلام تصاویر و ویدیو در همین صفحه گذاشته شده است

  2. avatar یعقوب

    با سلام ۶۰۰ بیته ماسک سه لایه آبی و سفید میخواستم قسمت چنده

    • avatar وین طب

      لطفا با شرکت تماس بگیرید

  3. avatar سجاد سلامات

    سلام خسته نباشید لطفا قیمت و نحوه سفارش رو ارسال بفرستید. تشکر

    • avatar وین طب

      با سلام قیمت براساس تعداد می باشد و برای ثبت سقارش تو واتساپ پیام بزارید

برای ما پیام بگزارید :